Tomáš Ganišin – vedoucí obchodního oddělení

1. Začněme pěkně od začátku, jak se zákazníci ke spolupráci s VERTI vlastně dostanou?

Většina našich zákazníků se k nám obrací na základě doporučení od spokojených klientů. Dále nás oslovují architekti, kteří s námi mají dlouhodobou spolupráci. Nové klienty získáváme také aktivním vyhledáváním stavebních projektů a samozřejmě i prostřednictvím našeho webu.

2. Co je pro vás v první fázi nejdůležitější?

Nejdřív je klíčové detailně pochopit vaše potřeby a vizi. Zajímá nás, jaký typ příček hledáte, jaké máte požadavky na design a akustiku a jak si představujete finální výsledek.

3. Jak probíhá první konzultace?

Vždy se snažíme aktivně naslouchat vašim představám. Ukážeme vám reference z podobných projektů, abychom vám pomohli s vizualizací a výběrem ideálního řešení.

4. Kdy se zapojí technici a projektový manažer?

U složitějších projektů se technici a projektový manažer zapojují už v průběhu konzultací  tak, abychom rovnou našli vhodné a realizovatelné řešení. U většiny projektů je to ale až po získání zakázky obchodníkem.

5. Jak funguje spolupráce v rámci VERTI?

Klíčem k úspěchu je efektivní komunikace a předávání informací mezi obchodníkem, technikem a projektovým manažerem. Díky tomu vám můžeme garantovat řešení šité na míru.

6. Kdy se podepisuje smlouva?

Smlouvu nebo objednávku podepisujeme po dokončení specifikace všech detailů projektu, jako jsou termíny možného zaměření, dodání a podobné záležitosti.

7. Jak probíhá zaměření?

Jsou dvě možnosti. V první z nich projektový manažer detailně zaměří už připravené prostory přímo na místě. V případě, že prostor ještě není připraven, se projektový manažer domluví se stavbou na přesných rozměrech, které je třeba dodržet a mi vyrábíme příčky na garantované rozměry. Tato možnost se využívá především ve chvíli, kdy není moc času mezi přípravou otvorů ze strany zákazníka (nebo stavitele) a naší montáží.

8. Jaké překážky se v projektech můžou objevit a jak je řešíte?
Náročnější jsou třeba historické objekty s křivými stropy. V takových případech většinou vytvoříme šablony, aby instalace proběhla bez problémů. Další častou překážkou jsou pak nevyhovující transportní cesty pro přesun skel a nevyhovující výtah velké části budov v ČR. Stěhovat 100 kg skla do desátého patra je pak poměrně obtížné a nákladné.

9. Jak detailní je projektová dokumentace?
Podrobnou výrobní dokumentaci obdržíte na schválení. V ní jsou všechny příčky detailně rozkresleny včetně jejich vybavení, umístění a dalších specifikací.  

10. Jak se řeší změny v projektu?

Pokud budete chtít provést ve výrobní dokumentaci změny, naši technici je zapracují a znovu vám zašlou dokumentaci k odsouhlasení. Je jen potřeba počítat s tím že až po odsouhlasení projektové dokumentace se už vše zadává do výroby a začíná běžet termín na výrobu.

11. Jak důležitá je komunikace?

Komunikace a správnost informací jsou klíčové v každé fázi projektu.

12. Kde probíhá výroba a jak dlouho trvá?

Výroba probíhá v našem moderním závodě v Brně a trvá 2 až 8 týdnů v závislosti na typu příčky.

13. Jak probíhá instalace?

Instalaci provádíme kompletně na klíč, včetně zaměření, výroby, dopravy, montáže a úklidu.

14. Jak minimalizujete narušení chodu firmy?

Pokud instalace probíhá v době plného provozu, snažíme se maximálně přizpůsobit vašim potřebám. Pokud je to nutné, můžeme provádět montáž i mimo aktivní provoz prostor, v tomto případě ovšem do ceny vstupuje příplatek za práci mimo pracovní dobu.

15. Co se děje po instalaci?

K dokončení zakázky jako zákazník dostanete doklady k předání díla včetně předávacího protokolu.

16. Jakou záruku poskytujete?

Na pohyblivé části poskytujeme záruku 24 měsíců a na pevné části 60 měsíců.

17. Jaký servis nabízíte po záruce?

Můžete si u nás objednat pozáruční servis, v rámci kterého technik 1–2× ročně zkontroluje a seřídí vaše příčky.

18. Co byste vzkázal potenciálním klientům?

Vsaďte na férový přístup a spolehlivost. Ve VERTI dbáme na dlouhodobou spolupráci a individuální přístup ke každému klientovi. Naší hlavní devízou jsou naši lidé a jejich odbornost. V případě jakýchkoliv problémů se zákazníkům aktivně věnujeme a řešíme vše co nejryhleji.

Ozvěte se mi na: tomas.ganisin@verti.cz